Επιπρόσθετες υπηρεσίες
				
				
					
	- 
		Προσωπική παροχή υπηρεσίας καθοδήγησης ('coaching') στον Ιδιώτη Ιατρό, ή Συμβουλευτική ('consulting') στον Επιχειρηματία Υγείας.
 
	- 
		Η ανανέωση – εμπλουτισμός της ιστοσελίδας του Πελάτη
 
	- 
		Το προσωπικό management έναντι προμηθευτών, συνεργατών - Ιατρών, κλπ
 
	- 
		Η διαχείριση των επαφών, τόσο τηλεφωνικά όσο και ηλεκτρονικά (follow ups, ευχές σε εορτές, κ.α)
 
	- 
		Διείσδυση τόσο στην Αττική, όσο και σε περιφερειακούς Νομούς της Θεσσαλονίκης  (Κατερίνη, Κιλκίς, Σέρρες, Δράμα, Καβάλα), στην Θράκη, στους Νομούς της Θεσσαλίας – Μαγνησίας (Λάρισα, Τρίκαλα, Καρδίτσα, Βόλο) και στην Πελοπόννησο
 
	- 
		Ολιστική υποστήριξη του Πελάτη, η οποία περιλαμβάνει:
		
			- 
				Εκπαίδευση γραμματείας στη διαχείριση ασθενών, τυχόν προβλημάτων, στις ενέργειες marketing – προβολής, στη διοργάνωση μικρών εκδηλώσεων
 
			- 
				Παροχή συμβουλευτικής σε θέματα marketing, οικονομικών, ηλεκτρονικής προώθησης, ανταγωνισμού, Αγοράς, κ.α.
 
			- 
				Αποστολή εταιρικών δώρων σε αποστέλλοντες και πελάτες
 
			- 
				Επιμέλεια, έκδοση και προώθηση τακτικού Newsletter προς τους πελάτες