Επιπρόσθετες υπηρεσίες

  • Η ανανέωση – εμπλουτισμός της ιστοσελίδας του Πελάτη
  • Το προσωπικό management έναντι προμηθευτών, συνεργατών - Ιατρών, κλπ
  • Η διαχείριση των επαφών, τόσο τηλεφωνικά όσο και ηλεκτρονικά (follow ups, ευχές σε εορτές, κ.α)
  • Διείσδυση τόσο στην Αττική, όσο και σε περιφερειακούς Νομούς της Θεσσαλονίκης  (Κατερίνη, Κιλκίς, Σέρρες, Δράμα, Καβάλα), στην Θράκη, στους Νομούς της Θεσσαλίας – Μαγνησίας (Λάρισα, Τρίκαλα, Καρδίτσα, Βόλο) και στην Πελοπόννησο
  • Ολιστική υποστήριξη του Πελάτη, η οποία περιλαμβάνει:
    • Εκπαίδευση γραμματείας στη διαχείριση ασθενών, τυχόν προβλημάτων, στις ενέργειες marketing – προβολής, στη διοργάνωση μικρών εκδηλώσεων
    • Παροχή συμβουλευτικής σε θέματα marketing, οικονομικών, ηλεκτρονικής προώθησης, ανταγωνισμού, Αγοράς, κ.α.
    • Αποστολή εταιρικών δώρων σε αποστέλλοντες και πελάτες
    • Επιμέλεια, έκδοση και προώθηση τακτικού Newsletter προς τους πελάτες